torsdag.

Vaknade runt halv åtta, natten kändes som en evighet.
drömde en massa konstiga drömmar och alla kändes lika verkliga, det var faktiskt läskigt.
sen så gick jag upp och åt en snabb frukost, blev inte så mätt men det funkade till lunch.
sen så gick jag till skolan och kände att nej jag ville inte dit, är så jävla skol less så det finns inte.
väl på skolan så hade vi engelska först vi hade redovisning på gloser som vi haft.
gick väl sådär, hon liksom hade muntilg förhör så hon gick runt och frågade alla och jag fick dom jag inte tränat på.
efter engelskan så hade vi svenska, vi ska ha nån debatt om nånting.
efter svenskan så vere engelska förstärkning, jag skulle göra om nån text från engelska provet.
jag känner bara att jag nästan ger upp engelskan, jag är verkligen inte bra på det men endå man måste väl kämpa, fast kämpa har jag ju gjort.
sen så kom den efterlängtade maten.
efter det så hade vi grupper, asså grupp 2 har hk och grupp ett har biologi, och jag är i grupp ett så jag har biologi.
efter biologin så slutade vi.
jag gick hem och åt två mackor, hungrig var man allt.
sen så satt jag mej vid datan och skrev om kina, ska ha redovisning nästa vecka och det kommer vara svårt att utala alla konstiga ord. hahah.
snart ska vi äta, pappa har laga nån mat som tar lång tid så då kommer det bli nån fin mat med dricka till. haha typiskt pappa.
senare på kvällen ska jag städa och packa till mamma.
sen tv.
sen sova.


er linn


Kommentarer
Postat av: Gustav

Fin blogg, har skaffat ny fotoblogg förresten, lite kul att den når topplistan snart, checka www.gustavzetterlund.webblogg.se

2009-03-12 @ 21:16:44
URL: http://gustavzetterlund.webblogg.se/
Postat av: Gustav

Fin blogg, har skaffat ny fotoblogg förresten, lite kul att den når topplistan snart, checka www.gustavzetterlund.webblogg.se

2009-03-12 @ 21:18:46
URL: http://gustavzetterlund.webblogg.se/
Postat av: sara

hej linn , finfin blogg du skaffat :) checka gärna in min ;)

2009-03-12 @ 21:57:03
URL: http://saarandrsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0