utan dej vid min sida går jag under.

gud, jag skriver ju ingenting. jag vet inte varför, jag har haft så mkt med skolan och har aldrig tänkt på det, men jag får ju ta och börja skriva nu. har man en blogg så ska man ju skriva iden :D på posklovet så var jag i fjällen, det var mysit, och sen så har det bara vare en massa skola hit o skola dit och kompisar.  men idag så vaknade jag runt halv sju. var trött som fan, men jag gick upp och gjorde mej klar. sedan så gick jag till skolan, första lektinen var gympa vi hade dans, kul kul . sen matte  i hundra år. efter matten så har vi fysik , vi har det nu faktiskt, hah jag sitter på skolan o skriver, vi är i v¨r vackra datasal, ironi. men sen så har vi andra lektioner,slutar kvart över tre. då kmr jag kanske vara med bästafrida fast det kmr jag nog inte få för jag har så mkt att göra frö att gå G i allt. boriing. men bloggar mer ikväll.

och om ni vill se fina bilder så gå in på ; http://storasysteralskarmode.blogg.se  JAG ÄLSKAR HENNE MIN FELICIA ! <3


er linn

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

vad roligt att du skriver om mig vännen <3 :) tack!

2009-05-03 @ 18:43:15
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0