du betydde mer än livet.

denna sega dag vaknade med att klockan ringde, min första tanke var NEJ! jag är verkligen skol less, jag förstår mej inte på mej själv va det är för fel på mej, jag orkar ingenting, men kämpa på gör man väl, jag vill komma in på media tror jag och jag har typ G i allt och det räcker nog inte till det så man får väl ta ett större steg elr va man säger fast jag har hela nian på mej. a men iaf, gjorde mej klar. skolan var seg som fan. allt kändes som en enda stor dimma, man liksom bara hängde med. det kändes som att man nästan fortfarande sov. slutade kvart över tre så gick en bit med maja sen så gick jag hem och satt mej vid datan ett tag sen så kom pappa och lillebror hem och pappa typ lagade mat, ja men sen så kom låtsas mamma o vi åt köttbullar med makaroner, lycka! efter maten så stack dom, jag vet inte vart dom skulle, men man sitter hemma själv o vettefan vad man ska göra, ska väl plugga lite engelska, ikväll så äre ju också sista innebandy träningen :( ska möta nåra 96 som tränar före oss sen så möter vi mammamorna+ magnus och pappa. asså dom är tränare det var typ bara åtta mammor så dom får hoppa in. sen så hem o duscha och sova i min älskade säng.



er linn

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

jag har länkat dig i min blogg, hihi ;) i mitt inlägg "the light" :D

2009-03-25 @ 21:36:02
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0