lycka, det är vänner.

hej där alla glada blogg läsare, jag skriver inte så ofta har jag märkt men ska börja göra det nu, men har haft så otroligt mkt att göra som här senste dagarna, läxa o sånt. men gårdagen var kanon, jag vaknade kanske runt halv tolv. packade o tyå sätdade mitt rum, sen så tyå väntade jag på att klockan skulle bli fem, den blev ju det till slut så då drog jag till bästa julia bäckström, där var också felicka bengtsson, senare så kom anna nordin o elila. vi hade typ kul med att göra oss klar till polar, jag vart sist klar för jag skulle locka min älskade hårförlängning plus mitt hår, och det kan jag säga tog tid. men iaf vi fick skjuts av julias pappa dit o där dansade vi och träffade massa roligt folk. runt tolv så kom julias pappa o hämtade oss, anna o eila skulle till njurunda så dom fick hämtning av eilas mamma, ahh men vi skjutsade hem felicia och jag stannade följde med hem till julia o sov där, vi var jätte turstiga så vi track upp en hel påskmust o tjocka i oss godis, sen vart vi trötta o vi gick o la oss. ja dagen där på vaknade vi halv elva, vi hannbara äta frukost sen kom pappa i hämtade mej så jag for hem o ja har inte gjort så mkt ska snart hem till mammsen.

er linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0