lördag.

denna underbara lördag vaknade jag jätte tidigt, klockan nio. först vaknade jag jag klockan åtta, men somnade om en timme. sen så hade sanna o låtstas pappa dukat fran fika vid tvn, peppakaka med mjölk också vare nån annan kaka som jag inte vet namnet på. så vi satt o tjocka i oss det, sen så åt vi en god fruokost. efter frokosten så tog jag en snabb dusch. efter det så duchade resten av familjen. jag sminkade mej och plattade håret och efter man var klar med det drog jag, lillasystsr och mamma in till stan för att kolla på kläder. känner att jag har brist på det, fast egentligen inte. först så gick vi på JC, dom har gått i konkurs så det var rea. mamma hittade ett par jeans o nån t-shirt. efter JC så  skulle vi kolla på en jacka åt lillasyster, det var rea på jackor på team sportia så vi stack dit där lillasyster hittade en jacka för halva priset. sen drog vi till bikbok där lillasyster fick ett par jeansthigts. jag fick en tröja från gina för 199:- och ett svart linne för 99:- och ett par svarta thigts för samma pris (se bild när nere) sen gick vi på donken o käka hamburgare. efter det for vi hem. hemma så hade vi besök av mormor och morfar. dom åkte nyss hem. jaa men ikväll så ska man se melodifestevalen HEJA E.M.D <3 sedan så blir film. ha en nice kväll.


er linn


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte för att vara dum , du kan ta bort kommentaren sen gumman men det heter outfit

2009-03-17 @ 21:17:51
Postat av: linn

hah oj , aja skitsamma. nybörjare på sånt.

2009-03-18 @ 18:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0