fredag.

vaknade först 8.00 men sen tyå så somnade jag om så panik! vaknade andra gången av att isabelle smsade om henne trippeltång, men jag hann med allt med en väldans fart iaf, till och med att äta frukost. jag började fem över nio idag för att niorna har nationella prov så vi fick hål första timmen. men jag kom till skolan och först så hade vi biologi där malin gick igenom blodet o skit. sen så hade vi matte, drygt. vi satt i datasalen där man skulle gå in på nån hemsida och göra en massa uppgifter, fattade ingenting. efter matten hade vi so i en timme o tio minuter, snacka att man kände sej död efter det asså. efter son så slutade grupp ett och då var kl tio över tolv. hah det gör vi varje fredagar :D så jag och amanda drog in till stan där jag köpte ett par skor (se bild där nere), amanda med, sen så kom stna och hon och amanda gick för dom skulle sola så då drog jag upp till mammas jobb och satt där och vänta tills isabelle och josefine kom in till stan. ja men dom kom ju in så jag mötte dom vid cubus och vi gick runt i en massa affärer sen så mötte vi amanda och vi gick till donken . isabelle och josefine åt hamburgare o jag köpte glass. sen så typ gick vi mer, och jag stack hem efter ett tag. fick skjuts av låtstas pappa. när vi kom hem så åt vi kroketter <3<3 love it! efter det så såg vi på låt den rätte komma in, as bra! efter filmen så skulle familjen se på lets dance, buuuu! så jag satt mej här, och jag sitter här nu. asså vid datan. höhö. senare ikväll vet jag inte vad jag ska göra. hittar väl på nått. HA EN NICE KVÄLL!

er linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0